Skocz do zawartości





Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox MPGH Open the Shoutbox in a popup

BloodRage : (wczoraj, 09:49) u mnie aimbot i trigger już chyba dobrze działają, ale ESP i crosshair nadal źle
WudzWioski : (wczoraj, 07:53) I Crosshair też, ale Aimbot nie działa, Hitbox się nie pokazuje, aby się pokazał muszę instalować od nowa cheata co zmianę mapy
WudzWioski : (wczoraj, 07:53) Mi działa WH i
BloodRage : (26 lipiec 2015 - 16:14) i crosshair tez
BloodRage : (26 lipiec 2015 - 16:06) nawet z domyślnymi ustawieniami ten wh nie działa
WudzWioski : (25 lipiec 2015 - 13:34) Dziękuję :). Troszkę dzisiaj pobawie sie na botach, bo nie wiem jak poprawnie to wszystko skonfigurować ;x
MrKerras : (25 lipiec 2015 - 12:27) Aktualizowano hacka do CS GO, oraz zmieniłem ci ten GUID Wodzu.
WudzWioski : (25 lipiec 2015 - 12:13) Kerras zmienisz GUID? Napisałem w Temacie ;/
WudzWioski : (25 lipiec 2015 - 12:12) Hahaha, jaka konfiguracja i ty się dziwisz XDD.
MrKerras : (24 lipiec 2015 - 23:01) To wyjaśnię ci wszystko i już nie będziesz miał problemów.
MrKerras : (24 lipiec 2015 - 23:00) Jak masz Skype i mikrofon to może się ugadamy w sobotę i ci wytłumaczę bo pisać nie ma sensu, napisz mi na PW twój nick Skype, i mam nadzieje że umiesz udostępnić ekran.
MrKerras : (24 lipiec 2015 - 22:53) O ja per..., konfiguracja zajebista, i wszystko jasne.
BloodRage : (24 lipiec 2015 - 22:08) trigger ustawiony na 60 ms do AWP, zeby wygladalo realnie
BloodRage : (24 lipiec 2015 - 22:06) http://scr.hu/69zw/vbve8
BloodRage : (24 lipiec 2015 - 22:05) z tym wh, nie dokonca na 20m, ale ludzie, ktorzy sa w poblizu, np na midzie dalej
BloodRage : (24 lipiec 2015 - 22:04) prosz.. oto moja konfiguracja, widze na jakies 20 m, to jest nieregularne bo sie strasznie buguje, nie widze glowy (tego zoltego kolka) ani innych tych nowych ustawien aimbota, czesto same mi sie przestawiaja ustawienia, aimbot i trigger sie buguja, nie moge strzelac
BloodRage : (24 lipiec 2015 - 21:59) Jak nie potrafie kur..de ciagle mam problemy z tym hackiem, mimo, ze sciagam od nowa ze zresetowanymi ustawieniami
WudzWioski : (24 lipiec 2015 - 21:31) Zmiana GUID ;3
WudzWioski : (24 lipiec 2015 - 21:28) Mi działa, nie potrafisz skonfigurować :)
BloodRage : (24 lipiec 2015 - 21:10) Nie, nie działają ;)

Cheaty do Lola (BRAK)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 OFFLINE   °°Sivvusek°°

°°Sivvusek°°

    I like to smoke, weed a good sensimilla

  • Emerytowany Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 146 postów
  • 131 tematów
  • Skin: maxx skin
  • Local time: 04:24
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zielona Góra
  • Nr GG: 12866379

Napisano 08 sierpień 2011 - 01:01

Witam otoz ze gram w lola przez ponad rok i dosc duzo sie na niej znam, wiec moge was zapewnic ze NIE MA botow do tej gry, jedynie sa fake itp, nawet jakby byl jakis jest w 99% wykrywalny.

Dołączona grafika


#2 OFFLINE   bartek20015

bartek20015

    Świeżak

  • Member
  • Pip
  • 2 postów
  • 0 tematów
  • Local time: 04:24
  • Płeć:Mężczyzna
  • Czas online: 18m 33s

Napisano 02 marzec 2014 - 00:39

Pozdro 600, jest BOL idioto.

Spójrz na datę napisania tematu - może wtedy jeszcze nie było. Warn za obrazę użytkownika/Johnymnemo





Podobne Tematy Collapse

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Change Theme!